Terapia chiropraktyczna przepuklin międzykręgowych na stole Cox 8 wg. Dr. Jamesa Coxa

Myślisz, że przepuklina kręgosłupa musi zawsze wiązać się ze stołem operacyjnym? Nic bardziej mylnego!

W swojej wieloletniej praktyce niejednokrotnie udowodniłem, że pacjenci, którzy od wielu lat cierpią na różne schorzenia i dolegliwości po pewnym czasie i kilku spotkaniach ze mną wracają do pełnej sprawności, a bezoperacyjne leczenie przepuklin kręgosłupa jest naprawdę możliwe. Metody manualne, a więc chiropraktykę stosuję także w przypadku przepukliny kręgosłupa. Metody te udoskonalane są w USA od 120 lat.

Polecam nową w Polsce skuteczną metodę terapii „wypadniętych dysków” przepuklin kręgosłupa - bólu rwy kulszowej i barkowej!!! Metodą dekompresji kręgosłupa bezoperacyjnego zmniejszania przepuklin krążka międzykręgowego. Terapia chiropraktyczna na stole Cox 8 wg. Dr. Jamesa Coxa flexion – traction – distraction to 30 lat doświadczeń metody w USA. Przy większości skomplikowanych schorzeń kręgosłupa w każdym wieku !!!

Czy wiesz co to jest przepuklina krążka międzykręgowego kręgosłupa w bólu kręgosłupa?

Jest to wysunięcie się krążka międzykręgowego tzw. Dysku poza obszar trzonu kręgu. Nazywane jest to inaczej dyskopatią. Powoduje to nacisk na korzeń nerwowy i powstanie bólu kręgosłupa, porażenie drętwienie kończyn rwę kulszową lub barkową.

Jeśli dopadła Cię dyskopatia, przepuklina kręgosłupa nie musisz godzić się na życie z bólem. Istnieje bowiem skuteczny sposób na jej zmniejszenie, a tym samym odzyskanie komfortu życia – jest to bezoperacyjna terapia przepuklin kręgosłupa seria 20 - 24 zabiegów metodą Dr. COX.

Jak to działa?

Należy oddalić od siebie trzony kręgów sąsiadujące z chorym krążkiem, „dyskiem” międzykręgowym. W tym procesie wykorzystuję metodę amerykańskiego chiropraktyka, doktora Jamesa Coxa.

Na czym to polega?

Wolno i delikatnie powiększa się przestrzeń międzykręgową kręgosłupa na secjalistycznym łóżku, znajdujacym się na wyposażeniu mojego gabinetu. Takie powiększanie skutkuje zmianami ciśnienia w strukturze „wypadniętego dysku”. Zasysanie przepukliny powoduje, iż przestaje ona naciskać na korzeń nerwowy, dzięki czemu pacjent odczuwa wyraźną poprawę codziennego funkcjonowania oraz pozbycie się bólu. Umożliwia to więc całkowitą regenerację i powrót do sprawności oraz zdrowia. Konsekwencją czego jest zmniejszenie a później ustąpienie bólu kręgosłupa rwy kulszowej lub barkowej eliminując przyczynę powstawania tego bólu porażenia-nacisk na nerw oraz powrót do zdrowia !!!

Zabiegi można wykonywać u pacjentów w każdym wieku przy prawie wszystkich najtrudniejszych schorzeniach kręgosłupa !!!